کارت ویزیت شیشه ای
کارت ویزیت شیشه ای در واقع نوعی کارت پی وی سی پلاستیکی یا طلقی می باشد که با نام کارت ویزیت شیشه ای یا ترنسپرنت معروف است. این نوع کارت در چندین مدل براق، مات، ماسه ای، نیمه شفاف یا برفکی و با ضخامتی معادل 400 الی 760 میکرون می باشد. مرکز گرافیک و چاپ البرزمدیا یکی از تخصصی ترین مراکز تولید این نوع کارت ها در ایران می باشد و به واسطه تجریه زیادی که در این زمینه کسب نموده ای، کارتی زیبا و استاندارد برای شما طراحی و چاپ خواهیم نمود.
نمونه کارها
کارت ویزیت شیشه ای: طراحی و چاپ کارت ویزیت شیشه ای 500 میکرون PVC با بهترین کیفیت، در سایز عابربانکی 8/5 در 5/5 سانتی متر.
طراحی و چاپ کارت ویزیت شیشه ای
برخی سوالات متداول شما:
قیمت کارت ویزیت شیشه ای؟
کارت ویزیت شیشه ای در دو تیراژ 500 عدد و 1000 عددی و یا بیشتر قابل سفارش می باشد. به دلیل نوسان قیمت دلار و عدم ثبات بازار، فعلا جهت استعلام قیمت با ما تماس بگیرید و یا در واتس اپ جهت استعلام قیمت پیام ارسال فرمایید.
سایز، ابعاد یا اندازه کارت ویزیت شیشه ای چقدر هست؟
کارت ویزیتی که ما در مرکز گرافیک البرزمدیا طراحی و چاپ میزنیم، در ابعاد کارت عابرنکی چاپ میگردد.
آیا در کارت ویزیت شیشه ای امکان چاپ رنگ سفید هست؟
بلی، رنگ سفید قابل چاپ هست اما نکات و محدودیت های خاص خودش را هم دارد که در فرایند طراحی از طرف تیم طراحی البرزمدیا، مد نظر قرار خواهد گرفت، تا طراحی مطابق استاندارد چاپ باشد.
حداقل تعداد قابل چاپ کارت ویزیت شیشه ای چقدر است؟
حداقل تعداد قابل سفارش 500 عدد میباشد.
نقش کارت ویزیت شیشه ای در کسب و کار
شاید بپرسید؛ چه نیازی به کارت ویزیت هست؛ وقتیکه همهچیز بهصورت مجازی میتوان ارائه کرد؛ یا وقتیکه تکنولوژی پای خود را در حوزه تبلیغات بازکرده است؛ چه نیازی به چاپ کارت ویزیت است.
باید بدانید در طول یک سال شاید بیش از میلیاردها کارت ویزیت در حوزه کسبوکار چاپ میشود.
علت چاپ این کارت چیست؟ آیا تکنولوژی روی کارت ویزیت اثر گذاشته است یا نه؟ اینها میتواند سؤالاتی باشد؛ که ذهن شمارا درگیر کند؛ ما در این مقاله به جایگاه کارت ویزیت میپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.
در ابتدا به بررسی این سؤال میپردازیم که چه نیازی به کارت ویزیت است؛ وقتیکه تکنولوژی تا این حد پیشرفت کرده است؛ و بهراحتی میتوانیم کسبوکار حرفهای خود را به دیگران معرفی کنیم؛ و با آنها در تعامل باشیم؟
شاید بتوان پاسخ این سؤال را اینگونه داد که در ایران پیشرفت، آنچنان زیاد نیست؛ و تکنولوژی حاضر برای خیلی از افراد قابلاستفاده نیست؛ و حتی هستند؛ آدمهایی که تمایلی به استفاده از تکنولوژی ندارند؛ حال برای اینگونه افراد چگونه میتوان تبلیغات کار خود را انجام داد؟ بهترین پاسخی که میتوان داد استفاده از انواع کارتهای ویزیت است.
حال دومین پرسش را بررسی میکنیم؛ که آیا تکنولوژی در کارت ویزیت اثر گذاشته است یا نه؟ در پاسخ باید گفت که تکنولوژی در طراحی، نوع چاپ، نوع رنگ و نوع جنس تأثیرات زیادی گذاشته است؛ پس میتوان اثر تکنولوژی را بهراحتی روی کارت ویزیت مشاهده کرد. اثر دیگر تکنولوژی این است؛ که بهراحتی کارتهای ویزیت را میتوان سفارش داد و در مدتزمان کوتاهی دریافت کرد.
مفهوم کارت ویزیت
به کارتهای کوچک و قابلحمل که دارای طراحی خاص و منحصربهفرد است؛ و حاوی یک سری اطلاعات در یک بازه مشخص است؛ که جهت ارائه به یک گروه خاص از افراد جامعه یعنی مخاطب هدف چاپ و توزیع میگردد.
هدف کارتهای ویزیت
هدف این کارتهای ویزیت، به اشتراکگذاری اطلاعاتی نظیر معرفی برند شرکت و خدمتی که ارائه میشود؛ کاربرد آن برای افراد جهت رفع نیازهای آنها و آدرس و شماره تلفن است؛ که منجر به جذب مشتری و درنتیجه رونق کسبوکار میگردد.
درواقع شما باکارت ویزیت میتوانید برند شرکتتان را در میان مردم رواج دهید؛ و به آن رسمیت بدهید؛ و طرفداران خاص خود را داشته باشید.
باید توجه داشته باشید؛ که مهمترین نقش کارت ویزیت در اعتبار دهی به کار و شرکت شما و مشروعیت بخشیدن به فعالیت شما است.
دلایل استفاده کردن از کارت ویزیت
- در ایران همه افراد به دلیل متغیر بودن سطح مالی ممکن است؛ گوشی هوشمند نداشته باشند؛ پس طبیعی است برای اینگونه افراد جهت تبلیغ حرفه و کار خود کارت ویزیت را ارائه بدهند، خیلی از افراد تمایلی به استفاده از تکنولوژی ندارند؛ بنابراین برای اینگونه افراد نیز باید به روش سنتی محصول خود را معرفی نمایید.
- اینکه فعالیت شرکت به چه صورتی است و آدرس شرکت کجاست و چگونه میتوان با شرکت شما در تماس بود اینها همه نکاتی هستند؛ که دانستن آن به کار شما مشروعیت میبخشد؛ و مشروعیت کاری سبب اعتبار شما میشود؛ و جنبه قانونی بودن کار شما شفافسازی خواهد شد؛ و مشتری جدیت کار شمارا درمییابد.
- توجه داشته باشید هرچند انتقال اطلاعات از طریق دنیا دنیای مجازی خیلی سریع آسان و کمهزینه است؛ ولی راهی برای اعتمادسازی وجود ندارد؛ و درحالیکه با استفاده از کارتهای ویزیت، یک ارتباط و تعامل رودررو ایجاد میشود؛ که منجر به ایجاد اعتماد در دو طرف میشود.
- دنیای دیجیتال مهمترین بخش کسبوکار را ندارد؛ آنهم ایجاد ارتباط رودررو و چشمی همراه با گفتگوی هرچند کوتاه است؛ که در هنگام سلام و خداحافظی یک ارتباط لمسی یعنی فشردن دست نیز ایجاد میشود؛ این نوع ارتباط در دنیای دیجیتال وجود ندارد؛ درنتیجه زمینه اعتمادسازی دنیای دیجیتال بسیار پایین است.
از مباحث بالا میتوان فهمید؛ که هر شرکت و هر ارگانی برای انتقال اطلاعات خود به مردم نیز به روشهای سنتی مثل تهیه کارت ویزیت احتیاج پیدا میکنند؛ تهیه کارت ویزیت در این شرایط باصرفه است؛ و باگذشت زمان مخاطبانی واقعی با شما تماس خواهند گرفت؛ و حتی ممکن است که کسبوکار شمارا به سایر افراد معرفی کنند.
پس بهترین روشی که بتوانید به کار خود مشروعیت ببخشید پخش کارت ویزیت است. چراکه تمامی قشرها میتوانند؛ از این کارت ویزیت بهره بگیرند؛ نتیجه این مشروعیت کاری فروش بیشتر، جذب مشتری ثابت و وفادار است؛ و اعتماد مشتری از جنبههای دیگر استفاده از کارتهای ویزیت است.
نقش کارت ویزیت در گسترش شبکه ی فروش
هنگامیکه قصد دارید؛ یک شبکه فروش راه اندازی کنید؛ نقش کارت ویزیت کاملاً مشخص میشود؛ چراکه برای برقراری ارتباط و شبکهسازی حتماً نیاز هست؛ که با افراد ارتباط برقرار کنید؛ که این ارتباط ممکن است؛ از طریق ایمیل، تلفن، شبکههای مجازی و اجتماعی باشد؛ اما بهترین روش ارتباط با افراد ارتباط رودررو است؛ چراکه تعامل بیشتری با شما برقرار میشود؛ معمولاً ۸۵ درصد از رابطه های ماندگار متعلق به کسانی بود؛ که در تعامل روبرو بودند؛ و مستقیماً باهم صحبت میکردند؛ کیفیت این تعامل برای ایجاد یک شبکه فروش حرفهای و سودمند، مناسب است. در شبکه سازی صحبت با افرادی که دارای هدف، مهارت و علاقه مشابه به شما دارند؛ میتواند در کسبوکار شما مفید واقع شود؛ حال نقش کارت ویزیت در این ملاقات این است؛ که شما باید در پایان صحبتهای خودتان یک کارت ویزیت به مخاطب خاص خود بدهید؛ این کار سبب جذب مخاطب و تسریع در ارتباط با شما میشود؛ درواقع باکارت ویزیت راه ارتباطی مخاطب با خودتان را مشخص می نمایید.
همانطور که در مباحث بالا گفته شد؛ این نوع ارتباط دهی و پخش کارت ویزیت سبب افزایش شبکه فروش میشود؛
یک شبکه گسترده ی فروش میتواند فواید زیادی داشته باشد:
- شناخته شدن شبکه فروش بین اقشار مختلف،
- همکاری بیشتری از افراد با شرکت شما،
- افزایش مشتری سبب افزایش مشتری وفادار میشود؛ یعنی بازگشت مجدد آنها به شما،
- افزایش مهارت و کاردانی شما در مدیریت شبکه، درنتیجه جذب مخاطب بیشتر.
نقش کارت ویزیت در برند سازی
افزایش شناخت برند شما در میان اقشار مختلف یا مسئله برندینگ شرکت شما بسیار حائز اهمیت است؛ و برای پیشبرد این شناخت در میان اقشار مختلف مردم حتماً باید از یک استراتژی مناسب و قوی استفاده کنید؛ تا نام شرکت شما در ذهنها ماندگار شود؛ برای ماندگاری بیشتر برند در ذهن باید برند شما نیز دارای هویت بصری باشد؛ که بارزترین شکل آن تهیه یک کارت ویزیت مناسب است؛ این کارت علاوه بر انتقال اطلاعات باید دارای طرح خاص و منحصربهفردی باشد؛ تا اثرگذارتر باشد؛ و احساسات مخاطب را درگیر کند؛ و درنهایت مخاطب با شما تماس بگیرد.
کارت ویزیت، چهره برند شما است؛ درواقع برای مخاطب خاص خود میتوانید از کارت ویزیت استفاده کنید؛ چهرهای از شما که میتواند در ذهنها ماندگار باشد؛ کارت ویزیت باید بهصورت دقیق طراحی شود؛ تا پیام شرکت را بهخوبی منتقل نماید؛ و در مخاطبان از شما و شرکتتان یک نگرش مثبت ایجاد کند؛ درواقع نقش اصلی کارت ویزیت جذب مشتریان علاقهمند و تبدیل آنها به یک خریدار واقعی و وفادار از شرکتتان است.
جهت افزایش کسبوکارتان باید آگاهی مردم از نوع فعالیت شما بیشتر شود؛ و آنها کالاهای شمارا بهخوبی درک کنند؛ و بشناسند؛ جهت این کار باید کارت ویزیتی را طراحی کنید؛ که در میان اقشار مختلف مردم دستبهدست شود؛ و تعداد بیشتری از افراد درگیر کار شما بشوند؛ و برای آنها شناخت محصولات و کالاهای شما در اولویت باشد.
در مباحث بالا میتوان نقش یک کارت ویزیت که بهصورت خلاقانه طراحیشده است؛ و در دسترس عموم مردم قرارگرفته تا اثرگذاری مناسب روی مردم داشته باشد؛ کاملاً مشخص نمود؛ دستبهدست شدن کارت ویزیت در میان مردم به سبب افزایش آگاهی مردم از نوع فعالیت و شرکت شما است؛ بنابراین بهتر میتوانید مشتری واقعی را جذب نمایید این مشتریان وفادار روزبهروز افزایش پیدا خواهد کرد.
تهیه کارت ویزیت جزء لاینفک کسبوکار شما است؛ شما بهصورت خلاقانه میتوانید از طریق کارت ویزیت مشتریان واقعی و وفادار خود را پیدا کنید؛ و راهی را برای ایجاد ارتباط بین خود و مشتریان واقعی ایجاد نمایید؛ نوع فعالیت شرکتتان را بهخوبی میتوانید منتقل کنید؛ و سطح آگاهی مردم از کالاهای شما بیشتر میشود؛ و خدمات شما در بین آنها ماندگارتر میشود؛ درواقع کارت ویزیت یک ابزار مؤثر و ماندگار و همچنین یکی از ارکان اصلی رشد و پیشرفت برند شرکت شما است.
کارت ویزیت شیشهای
نوع جدیدی از کارت ویزیت pvc بهصورت نیمه شفاف و شفاف وارد بازار شده است؛ به نام کارت ویزیت شیشهای شناختهشده است؛ علت نامگذاری این کارت، شفاف بودن آن است؛ ضخامت این کارت بر اساس میکرون حساب میشود؛ کوچک بودن ضخامت کارت سبب انعطافپذیری آن میشود؛ کارت ویزیت شیشهای بانامهای دیگری در بازار نیز شناختهشدهاند؛ مثل کارت ویزیت ترانسپورت یا کارت ویزیت شفاف یا کارت ویزیت نیمه شفاف.
هدف از ساخت کارت ویزیت شیشهای
- رفع عیب ماندگاری کارت ویزیت کاغذی بوده است.
- رفع بیکیفیت بودن چاپ روی کارت ویزیت کاغذی بوده است.
- رفع عیب خیس شدن و پاره شدن کارت ویزیت کاغذی بوده است.
نحوه ی فرم و شکل کارت ویزیت شیشه ای
کارت ویزیت باید بتواند باروح انسان ارتباط برقرار کند؛ و احساساتش را درگیر کند؛ پس در طراحی کارت ویزیت، باید از خلاقیت و تبحر کافی بهره گرفته شود.
در کل یک کارت ویزیت مناسب باید دارای ویژگیهای زیر باشد:
- کارت ویزیت باید خلاقانه طراحیشده باشد.
- کارت ویزیت باید دارای نشان نشانوارهی شرکت شما باشد.
- در کارت ویزیت باید از رنگهای مناسب استفاده کنید.
- کارت ویزیت باید یک پیام مشخص را به مخاطب برساند.
- کارت ویزیت ازلحاظ جنس باید باکیفیت باشد و بهترین شکل را داشته باشد.
- نگارش بهکاررفته در کارت ویزیت باید خاص و مناسب باشد.
نکات مهم در طراحی کارت ویزیت شیشه ای
- رعایت حاشیه برش،
- انتخاب مد رنگی cmyk،
- فرمت فایل جهت چاپ کارت،
- ایجاد فایل رنگ سفید جهت چاپ،
- رعایت حاشیه برش: برای کارت ویزیت باید فضای در نظر گرفته شود؛ که جهت برش بکار برده شود. تا زیبایی کارت را خراب نشود؛ درواقع فاصله بین شروع خط تا لبه کارت باید بهصورت دقیق انتخاب شود؛ جهت رعایت حاشیه، بهتر است؛ از هر طرف نیم میلیمتر قرار بدهیم؛ سپس یک کادر برش را مشخص کنیم؛ و آن کادر را برش بدهیم؛ تا فاصله خطوط از لبه حفظ شود؛ و زیبایی کارت محفوظ بماند.
- انتخاب مد رنگ cmyk: بهتر است؛ که در طراحی کارت ویزیت از مد رنگی ۸ بیتی یا cmyk استفاده شود؛ و از تنظیمات RGB استفاده نگردد؛ چراکه مد رنگی RGB مناسب مانیتور است؛ و اگر برای طراحی کارت استفاده شود؛ از رنگهای آن راضی نخواهید بود؛ و طرح کشیده شده با طرح چاپشده کاملاً متفاوت خواهد شد.
- فرمت فایل جهت چاپ کارت: زمانی که طرح را میکشید؛ نوع فرمت ذخیره این فایل از اهمیت ویژهای برخوردار است؛ اگر در فتوشاپ کارت ویزیت را طراحی میکنید؛ پس باید با پسوند tiff یا psd یا pdf ذخیره کنید؛ تا از کیفیت طراحی شما کاسته نشود؛ و اگر از نرمافزار کرل جهت طراحی استفاده کردهاید؛ حتماً آن را با فرمت cdr یا jpeg ذخیره کنید؛ توجه داشته باشید؛ که باید رزولوشن فایل جهت چاپ ۳۰۰ dpi باشد.
- ایجاد فایل رنگ سفید جهت چاپ: به دلیل شفاف بودن کارت و منعکس کردن نور از پشت کارت، خطوطی که بارنگ روشن نوشتهشدهاند؛ خوانایی کمی خواهند داشت؛ برای رفع این مشکل و افزایش خوانایی باید یک بکگراند سفید ایجاد کنید؛ تا آن ناحیه بعد از چاپ بیروح نشود؛ به این صورت که طرح کارت ویزیت را در یک فایل جدا با بکگراند سفید ذخیره کنید؛ سپس ابتدا این فایل را چاپ کنید؛ و بعد طرح اصلی را روی این بکگراند مجدد چاپ نمایید؛ در این صورت خوانایی کلمات در نقاط روشن بیشتر خواهد شد.
کلید واژه ها
کارت ویزیت شیشه ای، طلقی، شفاف، نیمه شفاف، مات، برفکی، شنی، ماسه ای، پی وی سی، سه بعدی، طلاکوب، ترنس، ترنسپرنت، ترانسپرنت، پلاستیکی
اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بجنورد، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، تبریز، تهران، خرمآباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شهرکرد، شیراز، قزوین، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، گرگان، مشهد، همدان، شهرکرد، یاسوج، یزد
شفاف، اصفهان، لایه باز، تهران، نیمه شفاف، مشهد، تبریز، براق، مات، در اصفهان، چاپ چاپ الماس، طراحی با فتوشاپ، قیمت سه بعدی، دانلود لایه باز، فایل لایه باز کارت ویزیت شیشه ای، دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت شیشه ای، پلاستیکی، قیمت کارت ویزیت پی وی سی شیشه ای، چاپ کارت ویزیت پی وی سی شیشه ای، چاپ تهران، در تهران، چاپ در تبریز، چاپ کارت ویزیت شیشه ای، چاپ فوری، چاپ شفاف، چاپ در شیراز، چاپ مشهد، خرید کارت ویزیت شیشه ای، دانلود موکاپ کارت ویزیت شیشه ای، دستگاه چاپ کارت ویزیت شیشه ای، سفارش کارت ویزیت شیشه ای، شیراز، قیمت شفاف، چاپ طلاکوب، طراحی کارت ویزیت شیشه ای، طرح کارت ویزیت شیشه ای، آموزش طراحی کارت ویزیت شیشه ای، عکاسی، عکس کارت ویزیت شیشه ای، فوری، قیمت، قیمت مات، قالب کارت ویزیت شیشه ای، لیست قیمت چاپ کارت ویزیت شیشه ای، نقره کوب، کارت ویزیت لمینت شیشه ای، کارت ویزیت لیبل شیشه ای، طرح لایه باز کارت ویزیت شیشه ای، چاپ کارت ویزیت لمینت شیشه ای، موکاپ کارت ویزیت شیشه ای، مدل کارت ویزیت شیشه ای، نمونه کارت ویزیت شیشه ای، نحوه طراحی کارت ویزیت شیشه ای، نمونه های کارت ویزیت شیشه ای، هزینه کارت ویزیت شیشه ای، کارت ویزیت های شیشه ای